Film - anmeldelser og nyheder

  Genre
Drama (5)
Gyser (3)
Action (0)
Animation (0)
Biografi (0)
  Kunstner
Vælg kunstner
close
  Land
USA (5)
England (1)
Frankrig (1)
Irland (1)
Italien (1)
Vælg land
close
  • Algeriet (0)
    Argentina (0)
    Australien (0)
    Belgien (0)
    Bosnien-Herze... (0)
    Brasilien (0)
    Cambodja (0)
    Canada (0)
    Chile (0)
    Colombia (0)
    Danmark (0)
    Egypten (0)
    Filippinerne (0)
    Finland (0)
    Færøerne (0)
  • Grækenland (0)
    Grønland (0)
    Holland (0)
    Hongkong (0)
    Indien (0)
    Indonesien (0)
    Irak (0)
    Iran (0)
    Island (0)
    Israel (0)
    Japan (0)
    Kina  (1)
    Kroatien (0)
    Letland (0)
    Libanon (0)
  • Liberia (0)
    Luxemburg (0)
    Malaysia (0)
    Marokko (0)
    Mauretanien (0)
    Mexico (0)
    New Zealand (0)
    Norge (0)
    Palæstina (0)
    Peru (0)
    Polen (0)
    Rumænien (0)
    Rusland (0)
    Saudi-Arabien (0)
    Schweiz (0)
  • Singapore (0)
    Slovakiet (0)
    Spanien (0)
    Sverige (0)
    Sydafrika (0)
    Sydkorea (0)
    Taiwan (0)
    Thailand (0)
    Tjekkiet (0)
    Tyrkiet (0)
    Tyskland (0)
    Ungarn (0)
    Østrig (0)
  Temaer
Familie & Slægt
Mysterie
Vælg temaer
close
  • Episk (0)
    Helte (0)
    Humor & Satire (0)
    Intriger (0)
    Krig (0)
    Kærlighed (0)
    Lidenskab (0)
    Moral & Etik (0)
    Politik (0)
    Romantik (0)
    Sentimental (0)
    Tro & Ånd (0)
    Uhygge (0)
  • Venskab  (1)
Én kvinde under indflydelse, som man må mobilisere mange m’er for at male frem.
Filmatiseringen af Jonathan Safran Foers 11. september-roman er stedvis hjerteskærende og temmelig klistret.
Paolo Sorrentino er en af Europas tunge drenge, når det gælder stilsikker filmkunst.
En stilfærdig film er larmende god. Det skyldes især de tre mageløse hovedrolleskuespillere.
Gennembearbejdede miljøskildringer giver et troværdigt billede på det fattige og farlige USA, som vi sjældent ser på film.
En fremragende underspillet mental detektivhistorie fra Kina.
En flot og slagkraftig opdatering af gyserklassikeren ”The Wolf Man”. Bagmanden er den effektglade amerikanske instruktør Joe Johnson.
Trods et par heftige horror-slag er det alligevel gennemslagskraften, der mangler i ”The Last House on the Left”.
Psykologisk gys følger klassisk skabelon i den derfor uoriginale ”Hjemsøgt”. Men skuespillet er i top.
Vi anbefaler
Loading...